keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

eka

Wau! Mun viimeisin blogiteksti on julkastu viime vuoden marraskuun alussa (?), ja viimeisin luonnoskin on kirjoitettu 25.11. . Hurjaa, miten aika vaan menee niiiiin nopeasti.

Suurin syy blogihiljaisuudelle (vaikka niin hirveän ahkera oon ennenkin ollut...) on ollut mun koneen toimimattomuus. Ihan kuin tällä olisi joku oma tahto, hah. En nimittäin koe, että kiire ja luovuus olis olleet mitenkään esteenä kirjoittamiselle, sillä halua kirjoittaa on koko ajan. Hm, ehkä tästä vuodesta tulee parempi vuosi blogin kannalta.

Vuosi 2018 on alkanut ihan hyvin, mutten toisaalta koe, että olis tapahtunut mitään niin jännää että se olis oikeen oman postauksen arvoista. Tai ainakaan sen suurempaa.


Vuodenvaihteen vietin kaveriporukan seurassa // Testattiin uusi italialainen poikaystävän kanssa. 



Kunnon pakkaset teki vihdoin tulonsa, ja innoistuin tosi paljon ulkoilusta! Oon hiihtänyt, käynyt jäällä kävelemässä... niin kivaa! // Otin helmikuussa personal trainerin! Oon niin tyytyväinen jo nyt, enää en palloile kuin mikäkin siellä, vaan tiedän mitä teen ja tiedän että teen asiat oikein. 



Bye bye blondi minä, värjäsin hiukset mustasta punaiseen liukuvärjäystekniikalla! Punainen ei ole enää tosin niin punainen, mutta oon edelleen iloinen siitä, että tein paluun tummaan. // Käytiin kaverin kanssa pienellä roadtripillä, Makaronitehtaan pasta oli hyvää! Kyseisellä reissulla lähinnä kierrettiin vaan Jumboa ja Ikeaa. 

Vihdoin päivät on alkaneet pidentyä, ja töistä päästyä pääsen vielä nauttimaan auringosta. Jos en sen paisteesta, niin ainakin tuolta kutostieltä kotiin ajaessa näkee kauniin auringonlaskun, hah! Toivotaan, että nää kelis jatkuis vielä hetken aikaa näin kivana, ja sit jos se kesä sieltä (toiveajattelua näin maaliskuussa...) tulis jo pian.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...