perjantai 24. maaliskuuta 2017

Salikassin sisältö

Moikka! Oon tosiaan käynyt salilla joulukuusta asti, eli en hirveän kauan, mutta siitä on selkeesti muodostunut mulle sellanen oma juttu. Heti alkuun olin tosi kömpelö, ja aina tuntui että jotain on nyt unohtunut. Tapahtuu niitä unohtumisia vieläkin, mutta ei niin paljon kuin ennen. Eilen unohdin kotiin pienen pyyhkeeni, jota oikeasti kaipasin ihan tosi paljon, vaikka joskus vielä ajattelin etten sellaisella tee yhtään mitään. Olin jättänyt pyyhkeen pesuun, ja sinne se oli sitten lopulta unohtunutkin. Kassia uudelleen pakkaillessani mulle tuli idea, että voisin jakaa tän salikassin sisällön tännekin, jos joku esimerkiksi on samanlainen häslä kuin minä, ja tarvitsee apua siihen, mitä salikassi voisi sisältää. 


Salikassina mulla on tällainen Niken ihan perus kassi. Vaikka tää näyttää tosi pieneltä, tää on ihan super tilava ja imee itseensä tosi paljon tavaraa sisään. Oon ollut ihan super tyytyväinen, ostin tän viime kesänä Virosta jostain urheiluliikkeestä, olikohan peräti ihan Niken oma kauppa. Muistelisin tän maksaneen jotain kolmenkympin paikkeilla, eli ei tosiaan kallis siihen nähden, että tätä voi oikeastaan käyttää missä vaan ja pysyy hyvässä kunnossa. 


Ehkä tärkein asia mulle treenikassissa on kengät. En voi kuvitella itseäni kävelemässä salilla sukkasillaan tai paljain varpain, ja varsinkin just jalkapäivinä hyvä tuki lattiaan on tärkeää. Nää mun on Reebokin Pump fusionit, mutta en just nyt muista että kumpi malli niistä. Oon ollut tosi tyytyväinen, koska ton ns. pumpun ansiosta nää on tosi tukevat jalassa. 


Treenikassista löytyy myös jo aiemmin mainittu pieni pyyhe, juomapullo ja kaapin ovea varten lukko. Toi pyyhe on itseasiassa väliaikainen, sillä tällä hetkellä etsin sellaista, jossa olisi sellainen pieni tasku johon mahtuisi noi avaimet, ja ehkä myös salikortti. CamelBakin oon todennut tosi toimivaksi varsinkin juostessa, kun ei tarvitse pysäyttää liikettä juomisen takia, vaan tosta voi juoda kallistamatta. 


Salikuulokkeina mulla on tällä hetkellä mun veljen vanhat tollaset langattomat Macs merkkiset kuulokkeet. Noi on muuten ihan tosi hyvät päässä, mutta koska ne on niin löysät, niin joudun harkitsemaan uusien ostamista. Noiden äänenlaatu kuitenkin riittää mulle treeniin hyvin, ja riittää, että on musiikki kaikkein pienimmällä volyymilla, niin eristää äänet ulkopuolelta ihan helposti. Kuulokkeet on niiden äänen eristävyyden takia tosi tärkeät, koska pystyn keskittymään paremmin omaan tekemiseeni kun en kuule muiden puhetta/salilla kuuluvaa musiikkia. Toki jos sattuu tilanne, että oon ihan yksin salilla, niin saatan jättää nämä käyttämättä, mutta yleisesti ottaen näitä ilman on tosi orpo olo. 


Treenikassista löytyy vielä oma pieni meikkipussi kaikelle tarpeelliselle pienelle sälälle, ja se pussi sisältää tällä hetkellä rakkolaastareita, käsidesiä ja dödöä. Mulle ei ole ikinä tullut rakkoja noista kengistä, mutta tottakai aina pitää varautua, jos vaikka toisista kengistä sattuu tulemaan. Käsidesi on tuolla sen takia, että koska en käytä mitään salihanskoja tällä hetkellä (harkinnassa on kyllä...), niin mun mielestä saippua ei puhdista tarpeeksi hyvin treenin jälkeen käsiä. Laitteiden kahvoja ja erilaisia kahvakuulia ja painoja kun on tosi moni muukin käyttänyt, niin kivempi on puhdistaa kädet kunnolla kaikista bakteereista, joita niihin on kerääntynyt. 

Tällä hetkellä toi on kaikki, mitä salikassista löytyy, ja mitä koen tarvitsevani. Tällä hetkellä harkinnassa tosiaan on ne salihanskat ja uusi pieni pyyhe, mutta sopivia ei ole vielä sattunut eteen. 

2 kommenttia:

  1. Ihana miten vähällä pärjäät! :D mulla on tuo samainen salikassi, ja se ei meinaa mahtua kiinni... Sisältä löytyy kengät, vaihtosukat, sheikkeri, juomapullo, bcaa tonkka, suihkuvermeet, dödö, perusvoide, käsivoide, meikkilaukku, hiuslakka, rasvanpolttajat, useita eri prodepaukoita, riisikakkuja (:-D) , pesulappuja, käsienpesulappuja, hiusharja, pompuloita.... Joskus vielä uimapuku ja pyyhe, tai nyrkkeilyhanskat :D Ja vaihtovaatteet...... ihan jäätävää raahata sitä joka paikkaan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no hui! Asun niin lähellä tota salia, ettei mun mielestä oo mitään järkeä tota kaikkea raahata mukaan, heh. Mut kukin tyylillään, enhän mä itse edes käytä suurinta osaa noista sun mainitsemista! :D

      Poista

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...