lauantai 11. marraskuuta 2017

Pumpkin spice and everything nice

Moikka! Ihan tosi pitkä aika on kulunut siitä kun oon viimeeksi ehtinyt kirjoittelemaan. En oo edes tajunnut, miten nopeesti aika kulkee, nyt ollaan jo marraskuussa! Ihan pian on joulukuu, ja sitten pääsee ihan toden teolla hypistelemään kaikkea ihanaa jouluista (ihan kuin en olisi jo laittanut kynttilöitä ja jouluvaloja esille ihan kunnolla...) 


Oon ehtinyt tehdä tänä syksynä ihan hirveästi asioita, mutta oon osannut ottaa myös tosi rennosti työn ja kaiken muun ohella. Päällimmäisenä mieleen tulee esimerkiksi Robinin keikka Hartwall areenalla lokakuussa, synttäreiden vietto lokakuun alussa... Samalla oon myös nähnyt ystäviä, joita en niin kamalan usein näe. 


Oon ajatellut, että en tähän koskaan itse ryhdy, mutta kai se on nyt myönnettävä; blogin sisältö tulee ajoittain tulemaan myös videomuodossa youtubessa, sillä uuden kännykän myötä toi videoiden kuvaaminen on mennyt ihan uudelle levelille, hah! Kuvaan varmaan päivittäin jotain, en tosin oo vielä niin järkeviä videoita saanut aikaiseksi, että niitä mihinkään voisin julkaista, mutta kun koen olevani tarpeeksi kehittynyt niin aivan varmasti tuun hyödyntämään myös sitä! 

Rakastin alkusyksyn aikana aivan hirveästi valokuvata tuolla, kun kaikki värit oli niin kauniita ja luonto näytti parhaimmat puolensa. Valitettavasti usein oli sellaisia päiviä, että pääsin töistä niin myöhään että oli jo tosi hämärää, ja sitten niinä kotipäivinä satoi vettä :/ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...