keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

testikuvailuja uudella objektiivilla

Moikka! Sain joululahjaksi viime jouluna uuden objektiivin, mut nyt vasta oon pystynyt kunnolla ottamaan kuvia ja testailemaan sitä kunnolla. Pihalla kun toi luonto tosta vähän kaunistuu niin pääsee sinnekkin kuvailemaan, mutta sisätiloissa oon nyt lähinnä kuvaillut eläimiä.

Oon ihan rakastunut tohon objektiiviin. Oon aina tollasesta haaveillut, ja nyt vihdoin on mahdollisuus sillä kuvailla. Nää kuvat on tosiaan aika ensimmäisiä mitä oon ottanut, mutta onnistu ihan hyvin omasta mielestäni.






2 kommenttia:

  1. Suloisia eläimiä! Uuden objektiivin (tai vaikka kameranki) opettelu on ain yhtä kivaa ku pääsee tutkii et mitäs kaikkea tällä pystyykään tehdä ^^

    ♥: Linda / Revontulipalo

    VastaaPoista
  2. Niinhän ne on :) jep, odotan innolla seuraavaa hankintaa! :D

    VastaaPoista

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...