lauantai 8. huhtikuuta 2017

7.4.

Moikka! Viime perjantaina 7.4. vietettiin mun poikaystävän 19-vuotis syntymäpäivää, ja olin järkkäilly koko päivälle tekemistä. Synttäreiden lisäksi myös sen takia, että koskaan ei voi tietää kauanko tuo on intissä, meneekö ensi vuoden synttäreiden päälle jne. Muutenkin tehdään asioita jotenkin tosi vähän yhdessä, yleensä vaan "ollaan" eikä tehdä sen kummempia kuin vain katsotaan jotain sarjoja tai elokuvia tai istutaan jomman kumman huoneessa, joten oli kiva saada jotain tekemistä. 

Olin ollut perjantaita edellisen yön poikaystävälläni, joten valmistelut oli täytynyt aloittaa jo torstaina. Kävin kaupassa, ja ostin sieltä aamupalatarvikkeita seuraavaksi aamuksi. Oon tosi huono keksimään mitään, joten onneksi tiedän ihmisiä, jotka osaavat auttaa tällaisissa asioissa. Perjantaiaamuna paistoin croissanttit, keitin kahvit ja asettelin pöytään lahjojen ja kakun kera. 


Aamupalan jälkeen taas lähinnä "oltiin vaan", annoin poikaystävän pelailla ja itse katselin youtubesta videoita. Tilattiin päivällä ruokaa pizza-onlinen kautta. Vaikka tehäänkin usein vaan hiljaa omia juttuja jos ollaan kahdestaan, niin silti se toisen läsnäolo on tärkeää mulle, koska ilman sitä toista se hiljaa oleminenkin olis tylsää :D 

Illaksi olin varannut meille pakohuonepelin, ja aika hyvin oon oikeasti saanut koko jutun yllätyksenä pidettyä. Oon ehkä kuukauden vihjaillut jutusta, ja kysellytkin kaikenlaista siihen liittyvää (esim. kiinnostaako merirosvot vai murhat enemmän), mutta tyypillä ei ollut käynyt mielessäkään tällainen idea. Käytiin siinä merirosvohuoneessa, ja kumpikin tykkäs tosi paljon. Vaikkei päästykään pois ennen kuin aika loppui, niin saatiin kuitenkin ylpeitä että päästiin niinkin pitkälle, koska kumpikaan ei oo koskaan aikaisemmin käynyt tollasessa, eikä oikeen ehkä vielä osattu toimia siellä. Tän lisäks se huone olikin kuulemma suunnattu 3-4 hengelle, koska siellä on niin paljon tekemistä. 

Ihan iloinen oon siitä, että olin kuulemma saanut järkättyä kivan päivän. Mullakin oli tosi hauskaa, ja varsinkin toi pakohuonepeli kruunas koko päivän, koska ollaan kumpikin sellasia ongelmanratkojia. Pystyn todellakin suosittelemaan kaikille, jotka vähänkään tollasesta tykkää :) 



2 kommenttia:

  1. Vitsit toi pakohuonepeli kuulostaa kivalta!! Ehkä pakko päästä testaan se joskus, hah :D

    VastaaPoista

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...