torstai 20. huhtikuuta 2017

hiusmallina 19.4

Moikka! Viime viikolla selailin facebookkia ja silmään iski ilmotus, jossa haettiin hiusmalleja juhlakampauskoulutukseen. Olin käynyt sellasessa "hiusmallihaku"-tilaisuudessa joskus aiemmin eri ns. firmalle, mutten ollut päässyt, joten olin ihan intona tästä. Rakastan sitä kun joku laittaa mulle hiuksia. 

Tällä kertaa onni kuitenkin suosi, ja pääsin hiusmalliksi. Ainut mitä tiesin etukäteen koko tilaisuudesta oli se, että tosiaan minkäänlaisia mallinmuutoksia tai värjäyksiä ei tultaisi tekemään, vaan kyseessä oli pelkkiä juhlakampauksia. Mun vuoro mallina kesti kolmisen tuntia, jonka aikana ehdittiin tehdä kaksi nutturakampausta. Ensimmäinen oli sellainen ns. pikakampaus, ja toiseen meni tosi reilusti aikaa. Olin itse tottakai tyytyväinen, varsinkin siihen jälkimmäiseen. 

kuvat kouluttajalta 

Ensimmäisestä pikakampauksesta kuvaa en saanut enkä itse tajunnut ottaa, mutta kyseessä oli siis sellainen niskanuttura, jonka sivuilta lähti kieputettuna nutturaa kohti hiuksia.
Tämä toinen kampaus, joka viimeisenä tehtiin, oli ihana! Samaa tyyliä löytyi jo viime vuonna mun wanhojen kampauksesta, erona se, että silloin mulla oli hiukset auki. Tää on samalla jotenkin niin "vanhanaikainen" mutta silti niin nuorekas ja upea. 

Kokemuksena toi oli tosi kiva, ja menisin uudestaankin jos mahdollisuus tulisi. Oli hauskaa, miten koko ilmapiiri oli niin rento, vaikka kyseessä tosiaan olikin koulutustilaisuus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...