keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

XXL Löydöt

Moikka! Tänään tänne Lappeenrantaan avautui vihdoin ja viimein XXL, jota oon itse henkilökohtasesti jo tosi kauan odottanut ihan vaan siitä syystä, että nykyinen urheiluvaate- ja -välinevalikoima on ollut aika suppea täällä päin. 
Lähdettiinkin äidin kanssa jo heti aamusta käymään siellä, koska kummallakin on koko aamu vapaata. Heitettiin veli siinä kahdeksaksi koululle, josta mentiin sitten suoraan kyseiseen kauppaan. Olin jo aiemmin päättänyt, että ostan itselleni uudet kengät kevääksi, koska vanhoja vaatteita ja kenkiä oon nyt kirppikselle pistämässä ja päivitys vaatekaappiin olisi ihan kohdillaan. 
Löytöjä löytyikin sitten niin minulle kuin toiselle veljellenikin, ja varmasti tulen käymään vielä uudestaan tarpeen tullen, koska valikoima on niin laaja. Oon tosi tyytyväinen näihin löytämiini asioihin, ja itseasiassa osasta oon puhunut jo aiemmin, että pitäisi hankkia. 


Nike Air Max Motion - 50,90 

Itseasiassa näiden kenkien takia lähdin, koska nää näytti jotenkin niin kivoilta siinä tarjouslehdessä, ja itseasiassa niin ne näyttää myös luonnossa. Meinasin aluksi sortua taas niihin ainaisiin mustiin, mutta päätin, että nyt oon rohkea ja kokeilen tätä valkoista. Nää istu tosi mukavasti jalkaan, ja ainakin vielä oon tosi tyytyväinen. Ehkä ihan vielä en käyttöön uskalla ottaa, mutta sitten kuivemmilla keleillä ja lakaistuilla teillä. 

Pyyhe - 5,90
 Seuraavaksi löysin tän pyyhkeen, josta jo edellisessä postauksessa puhuinkin. Tossa reunassa on siis tollanen tasku, jonne mahtuu kätevästi esimerkiksi salikortti ja kaapin avain treenin ajaksi, niin ei tarvitse kaikkea erikseen raahata. Toi on ehkä hieman isompi kuin se mun edellinen pyyhe, mutta se koko tuskin ihan hirveästi häiritsee. 

Nike Pro shortsit - 12,90 
Löysin myös ihan sattumalta itselleni nää Niken shortsit. Haaveilin näistä jo viime kesänä, kun nää on sopivan pituset ja takaakin peittää kokonaan. Nää on ihan tosi mukavat jalassa, ja joskus toi vyötärönauha saattaa tuntua ikävältä, niin näissä se ei kyllä häiritse yhtään! Nää oli itseasiassa ihan heräteostos tällä kertaa, mutta tuskin tuun katumaan varsinkaan kesällä, kun ei oo häiritseviä, kahisevia juoksushortseja. 
Näiden lisäksi löysin itselleni uudet lenkkarit, nekin oli jotkut Niket, mutta itseasiassa otin ne jo käyttöön niin en enää kuvailla niitä jaksanut. Ne ei kuitenkaan hinnaltaan ihan hirveästi kirpaissut, koska niille jäi hintaa 29 e. Ainakin ensimmäisen lenkin jälkeen oon ihan tyytyväinen niihin, edelliset lenkkarit oli mulle isot eikä niillä hirveästi tehnyt mieli juosta, mutta jos noista sais jotain ihan uutta fiilistä. 



6 kommenttia:

  1. Noi Nike Air Maxit on kyl mageen näköset!:) Itekkin vielä odottelen niitä kuivempia kelejä, että pääsisin myös ottamaan uudet kengät käyttöön - toivottavasti mahdollisimman pian!

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun toi liike tuli lappeenrantaan, pakko täältä naapurikaupungista tulla joku päivä katsomaan mitä kaikkea tuolta löytyy. Oon muutenkin käynyt vaan kerran xxl-liikkeessä ja sekin oli Tampereella :-) Mutta tosi kauniit ja simppelit kengät!

    VastaaPoista
  3. Noi Niken tennarit näyttävät fresheiltä! :) Multa löytyy Niken Roshe Onet ja tykkään niistä tosi paljon - ne näyttää kivoilta ja tuntuu mukavilta jaloissa <3

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...