tiistai 3. tammikuuta 2017

Miten mulla menee?

Moikka! Oon viimeeksi kirjoittanut ihan tosi kauan sitten tänne, jotenkin on ollut tosi paljon tekemistä mutta samalla taas oon vaan halunnut rentoutua. Kaiken lisäksi oon joutunut potemaan sen keuhkokuumeen jälkeen vatsataudin ja pienempiä flunssia, joten koneella oleminen ei ole tullut ensimmäisenä mieleen. Mutta miten mulla sitten nyt menee?

Tällä hetkellä erittäin hyvin. Oon pikkuhiljaa alkanut parantua kaikesta ja päässyt taas tekemään kaikenlaista, jota en voinut edes harkita viime kuun aikana. Lomalla oon oikeasti ehtinyt rentoutua, ehtinyt nähdä ystäviä, viettänyt ihan vaan kivoja kotipäiviä, ulkoillut ja tehnyt asioita joista nautin.

Joulu tuli ja meni. Aamusta käytiin isovanhempia ja serkkuja katsomassa, syötiin siellä joulupuuro ja koristeltiin kuusta. Kotiin tultiin joskus kolmen aikaan, ja koska veljillä oli kiire avaamaan jo lahjoja, niin syötiin siinä neljän aikaan jo jouluruoka ja availtiin heti sen jälkeen lahjat. Sain ihan superkivoja lahjoja, kaikenlaista tarpeellista. Tämän jälkeen lähdettiin sitten mummon luokse, jossa yllätyskäänteenä päästiin auttamaan pukkia ylös ojasta rekineen. Tämän vierailun jälkeen lähdettiin vielä jouluyön kirkkoon. Tosi kiva joulu takana.

Uutta vuotta vietin poikaystävän luona heidän perheen sekä heidän tuttavaperheen kanssa. Ilta meni oikein rattoisasti; syötiin, pelailtiin lautapelejä ja käytiin katsomassa ilotulituksia. Itse en niin raketeista välitä, mutta kaukaa katsottuna ne on kyllä kauniita. Ehkä vielä joskus opin ymmärtämään sen viehätyksen niissä raketeissa, mutta nyt pysyttelisin vielä kuitenkin koiran kanssa jossain nurkassa kyyhöttämässä mieluiten. Vietin ensimmäistä kertaa uutta vuotta tällä tavalla, mutta ei kyllä kaduta yhtään - on tämä hauskempaa kuin yksin omassa huoneessa istuminen, ehkäpä.

Nyt on vielä vajaa viikko lomaa jäljellä, jonka jälkeen koulu alkaa taas pariksi viikoksi ennen lukulomaa. Penkkariasu saapui postissa tänään (!!!!) mutta siitä myöhemmin sitten lisää, luultavasti siinä penkkareiden aikaan. Jotenkin tuntuu, että tässä alkuvuodessa on ihan hirveästi menoa ja meininkiä, joten alkuvuosi sitten saattaakin mennä nopeasti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...