lauantai 15. lokakuuta 2016

viimein 18!

Heipsun! Pari viikkoa sitten mulla tuli tosiaan mittariin 18 vuotta. Pidettiin sukulaisille pientä kahvittelua silloin oikeana päivänä ja sitten kavereille siitä pienimuotoiset juhlat viikon päästä lauantaina. Muistin toki ladata kameran kumpaakin päivää varten, mutta koska mun muistini on tosi mahtava, unohdin sitä kameraa sitten käyttää. Tää harmittaa mua tosi paljon, koska olis ollu tosi kiva katella niitä kuvia sitten jälkikäteen (+ olishan tää blogikin varmasti paljon mielenkiintoisempi ja fiksumman näköinen kun saisin joitakin kuvia lisättyä...) .

Syysloma alkaa nyt tulevan viikon torstaina, ja tästä syyslomasta on tulossa toivottavasti ihan mahtava! Lähdetään mun poikaystävän kanssa kahdestaan Viroon, ollaan laivalla yksi yö ja seuraava sitten hotellissa virossa, nautitaan toistemme seurasta ja rentoudutaan. Oon oottanut tätä reissua tosi kauan ja haaveillut yhteisistä matkoista tosi paljon, mutta esimerkiksi just laivalle ei pääse ilman huoltajaa alle 18-vuotiaana, joten ei sitten olla voitu toteuttaa tätä. Nyt kuitenkin ollaan sinne lähdössä, ja sinne aion todellakin ottaa kameran mukaan, pistän vaikka kymmenen muistutusta kännykkään ja muistilappuja ympäri asuntoa.

Nyt siirryn Netflixin ihmeelliseen maailmaan ja yritän sitä opetella käyttämään,

hyvää yötä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Fiiliksiä ekoilta kuukausilta Helsingistä

Moi! Oon nyt asunut Helsingissä kaksi ja puoli kuukautta. Päällisin puolin kaikki on mennyt odotettua paremmin, ja jotenkin omassa kodissa a...